Bemutatták az új Loki-címert, egységes brand lesz

Sport

Az egységes DVSC brandjének kialakításáról tartott sajtótájékoztatót a DVSC kedden a Nagyerdei Stadionban. A klub tájékoztatása szerint Szabó Péter, a DVSC Futball Zrt. igazgatótanácsának elnöke arról beszélt, hogy kiesés által okozott sokkból sikerült talpra állni azzal, hogy azonnal visszajutott a csapat az NB I-be. Szabó Péter kijelentette,

egy modern, hatékony működésű klub épül.

Eddig többek között egységesült a labdarúgás és a kézilabda back office részlege, most pedig egy következő lépcsőfokhoz értünk, egy egységes brand kialakításához.

A cél az volt, hogy a DVSC hagyományait és identitását, múltját figyelembe véve, arra építve készüljön el az egységes DVSC brandje. – Nagyon fontos, hogy folyamatosan megújuljunk és lépést tudjunk tartani a kor kihívásaival, valamint egy olyan versenyképes brandet és klubot építsünk, mely komoly piaci szereplőként és komoly professzionális klubként tud megjelenni mind a sportszakmai, mind a gazdasági piacon

– szögezte le Ábrók Zsolt ügyvezető.

Nagyon fontos cél volt még az is, levonva az elmúlt évek tapasztalatait, hogy Debrecen jelenjen meg a brandben, egyértelműsítve azt, amit esetlegesen külföldön a DVSC négy betűje nem tudott megmutatni. A klub szeretné a jövőt illetően egyértelműen pozicionálni a DVSC-t.

Ilyen lett:

A címert készítő Nagoo cég képviseletében Kádár Gergely prezentálta az új brandet. A bemutatott címer, egy folyamat részeként a Labdarugó és a Kézilabda Akadémia kötelékében mutatkozik be. Vagyis a két akadémia brandjének egységesítése ezzel elkezdődött.

A két felnőttcsapat esetében marad a labdarúgásban a háromszög, míg a kézilabdában a kör alakú címer.

A jövőben a bemutatott jelképekkel nagyon sok helyen és formában találkozhatnak majd a szurkolók. Ilyen kiemelt szimbólum a szárnyaskerék, mellyel önálló LOKI brandként szeretnénk bemutatkozni, mint az látható lesz merchandaising termékeken is, ilyen önálló jelkép még a stadion motívum, a Loki szárnyaskerék 1902 és a DVSC szárnyaskerék 1902.

A sajtótájékoztatóval egy időben elindultak egységes social media felületeink (az akadémiák egységes felületei, Facebook, Instagram), az EZ Debrecen kézilabda akadémia műsor közös akadémiai műsor lesz (foci és kézi egyben), míg a Csak a Loki felnőtt foci és kézilabda magazin lesz, már az új jelképekkel indul júliustól.

Fotó: dvsc.hu